Magiae naturalis libri XX

DELLA PORTA GiambattistaTitre de l'ouvrage :Magiae naturalis libri XX ab ipso authore expurgati et superaucti, in quibus scientiarum naturalium divitiae et delitiae demonstrantur Publication : Neapoli - H. Salvianus - 1589
SFT N° 882Description : [16], 303 p. ; ill. et portrait ; in-2Note édition :Édition corrigée et augmentée par l’auteur. - 1re édition : "Magiae naturalis, sive De miraculis rerum naturalium libri IIII". Neapoli : M. Cancer, 1558Note sujet :"La Magie naturelle". - 20 livres : 1. "De mirabilium rerum causis" ; 2. "De variis animalibus gignendis" ; 3. "De novis plantis producendis" ; 4. "De augenda supellectili" ; 5. "De metallorum transmutatione" ; 6. "De gemmarum adulteriis" ; 7. ""De miraculis magnetis" ; 8. "De portentosis medelis" ; 9. "De mulierum cosmetice" ; 10. "De extrahendis rerum essentiis" ; 11. "De myropoeia" ; 12. "De incendariis ignibus" ; 13. "De raris ferri temperaturis" ; 14. "De miro conviviorum apparatu" ; 15. "De capiendis manu feris" ; 16. "De invisibilibus literarum notis" ; 17. "De catoptricis imaginibus" ; 18. "De staticis experimentis" ; 19. "De pneumaticis" ; 20. "Chaos". - Compilation de connaissances et observations concernant : les sciences naturelles, la géologie, l'optique, la médecine, la métallurgie, le magnétisme etc.Thème :EncyclopédiesMots clés :
Wien, Österreichischen Nationalbibliothek, 71.C.46
Paris, BNF, RES G-R-106